sexta-feira, agosto 24, 2012

0

Howie Twitters comemorativos de Aniversário

Today my wonderful mother brought me into this world. Thanks to both my parents for having me & to everyone else for putting up with me! Lol 
 Hoje minha mãe maravilhosa me trouxe ao mundo. Obrigado aos meus pais por me terem e a todos os outros por me aturarem! Kkk! 

Listening to all of your birthday messages on the @backstreetsboys facebook now - love them!! Thank you all so much:
Ouvindo todas as mensagens de aniversário de vocês no facebook dos BSB agora - amei elas!! Muito obrigado a todos: http://t.co/gu5Ah9BI 

Today James even said and sang Happy Birthday Dada. What else could I ask for! These precious moments is what life is all worth living for. 
Hoje o James até disse e cantou "Parabéns Papa". O que mais eu poderia pedir! Esses momentos preciosos são o que fazem a vida valer a pena. 

Had an amazing bday! Besides being with loved ones, I was taken out to eat Fondue at the Melting Pot which I love lots! 
Tive um aniversário incrível! Além de estar com as pessoas que amo, eu fui levado para comer fondue no Melting Por que eu amo muito 

Créditos: @howied
Tradução: Juliana Dorough Carter Mclean -Colaboradora do FC BSB Don´t Stop Dreaming

0 comentários: