segunda-feira, maio 12, 2014

0

Mensagens dos boys pelos Dia das Mães

@kevinrichardson  18 h
Happy Mother's Day💐🌺🌻🌸🌹🌷 ✌❤
Feliz Dia das Mães

nickandknight
1 dia atrás
Happy Mother’s Day to all those moms out there! You deserve it!
Feliz dia das mães para todas as mães por aí! Vocês merece!



@backstreetboys
 you were always there for me. pushing me and guiding me always to succeed. you know you always were #ThePerfectFan  #HappyMothersDay

@brian_littrell: The hardest working people on the planet.... To all Mothers, happy Mothers Day...
As pessoas que mais trabalham no planeta... Para todas as Mães, feliz Dia das Mães...

skulleeroz

Happy Mother's Day to the best mom a kid could ask for. Baby I'm so proud of the person you are and I know Ava is proud to call you mama! I love u both so much. Happy Mother's Day
Feliz dia das mães para a melhor mãe que uma criança poderia pedir. Querida, estou tão orgulhoso da pessoa que vc é e sei que a Ava tem orgulho de te chamar de mãe! Eu amo vocês muito. Feliz dia das mães


tradução by Renatinha Rê

0 comentários: